“Про оцінку впливу на довкілля”

ПОВІДОМЛЕННЯ 

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові  код ЄДРПОУ 39624900  фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або  

__________________________________________________________________________________________  серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від  прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це  відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)  

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.  

  1. Інформація про суб’єкта господарювання 

Юридична адреса: 65059, Одеська обл., місто Одеса, пр-кт Адміральський, будинок 34 А. Контактний номер телефону: (048) 708-11-51, інженер ОНПС Конарьова Т. І. e-mail:  office@ueco.com.ua 

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця  (поштовий індекс, адреса),контактний номер телефону) 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*. Планована діяльність, її характеристика 

Технічна альтернатива 1: 

ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» передбачає здійснювати свою господарську  діяльність у сфері поводження з відходами, у тому числі з небезпечними відходами. Режим роботи підприємства трьохзмінний, впродовж року і буде визначатись  попитом на послуги підприємства. 

Для здійснення операцій щодо поводження з відходами, у тому числі з  небезпечними відходами, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має відповідну матеріально технічну базу. 

Утилізація, оброблення, знешкодження та видалення відходів, у т.ч. небезпечних  відходів, передбачається шляхом спалювання їх в установках термічного знищення  відходів, максимальною потужністю завантаження до 1500 кг відходів за годину при  максимальній температурі до 1200 0С. Максимальна річна виробнича потужність складає  12420 т/рік термічно-знищених відходів.  

Для оброблення (перероблення) та знешкодження відходів ртуті та відходів, що  містить як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті передбачається  використовувати: установку «Екотром-2», виробнича потужність якої складає 9936000 

од./рік люмінесцентних ламп та 2484000 од/рік компактних ламп; установку «Екотром»,  виробнича потужність якої складає 2484000 од/рік люмінесцентних ламп та 3312000  од/рік енергозберігаючих ламп.  

Для оброблення, знешкодження, утилізації відходів використання хімічних засобів  захисту рослин передбачається використання лінії мийки тари, виробнича потужність  якої складає від 4968 т/рік. 

Всі відходи зберігаються у тарі, що забезпечує локалізоване зберігання та дозволяє  виконувати вантажно-розвантажувальні та транспортні роботи. 

Транспортування небезпечних відходів здійснюється орендованим або власним  спеціалізованим автотранспортом, з дотриманням вимог законодавства  

*Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив. 

Технічна альтернатива 2: 

Розглядається встановлення установки термічної деструкції органічної сировини  «УТД-1», що виготовлена за ТУ У 29.5-2961020199-001:2009, з максимальною  температурою піролізної камери до 550 0С. 

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.  Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» здійснює свою господарську діяльність у сфері  

поводження з відходами в складських приміщеннях, які знаходяться в межах  промислової зони на існуючій та вже спланованій території за адресою: Одеська обл.,  Лиманський р-н (Комінтернівський р-н), с/рада Фонтанська, Старокиївське шосе, 21 км,  буд. 55. 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається у зв’язку з тим, що місце  провадження планованої діяльності знаходиться в межах промислової зони на існуючій  та вже спланованій території. 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності  

Соціально-економічний вплив від діяльності підприємства ТОВ «НВК  «УКРЕКОПРОМ» носить позитивний характер. Планована діяльність, крім створення  додаткових робочих місць та збільшення обсягів відрахувань до бюджету, вирішує  глобальну проблему стихійного, неорганізованого розміщення відходів, запобігає  утворенню несанкціонованих місць їх зберігання та накопичення, знижує екологічне  навантаження на довкілля в регіоні. Розташування об’єкту в промисловій зоні не зачіпає  інтересів жителів прилеглих населених пунктів. Впровадження планованої діяльності є  вагомим внеском у розвиток, як регіональної економіки, так і економіки України в  цілому. 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої  діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)  На підприємстві передбачається поводження з відходами, у тому числі – з  небезпечними. 

Утилізація, оброблення, знешкодження та видалення відходів, у т.ч. небезпечних  відходів, передбачається шляхом спалювання їх в установках термічного знищення  відходів, максимальною потужністю завантаження до 1500 кг відходів за годину при  максимальній температурі до 1200 0С. Максимальна річна виробнича потужність складає  12420 т/рік термічно-знищених відходів. 

Для оброблення (перероблення) та знешкодження відходів ртуті та відходів, що  містить як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті передбачається  використовувати: установку «Екотром-2», виробнича потужність якої складає 9936000  од./рік люмінесцентних ламп та 2484000 од/рік компактних ламп; установку «Екотром», 

виробнича потужність якої складає 2484000 од/рік люмінесцентних ламп та 3312000  од/рік енергозберігаючих ламп. 

Для оброблення, знешкодження, утилізації відходів використання хімічних засобів  захисту рослин передбачається використання лінії мийки тари, виробнича потужність  якої складає від 4968 т/рік. 

Максимальна потужність підприємства з регенерації нафтовмістних відходів  складає більш 16000 т/рік відпрацьованих мастил.  

Для виробництва пару передбачається використання теплообмінника виробничою потужністю 8280 т/рік 

6.Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:  щодо технічної альтернативи

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з  Законодавством України, а також згідно з технічними умовами. Дотримання санітарно гігієнічних, протипожежних, містобудівних і територіальних обмежень згідно з діючими  нормативними документами. 

Екологічні та інші обмеження: 

– дотримання дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне  повітря від стаціонарних джерел викидів у період експлуатації; 

– дотримання дозволених обсягів утворення відходів згідно інвентаризації джерел  утворення промислових відходів у період експлуатації; 

– дотримання рівня акустичного навантаження на межі СЗЗ та найближчої житлової  забудови (менше допустимого рівня шуму на території населених місць) у період  експлуатації; 

– дотримання рівня електромагнітного випромінювання (ЕМВ) на межі СЗЗ та  житлової забудови (менше допустимого рівня ЕМВ на території населених місць) у  період експлуатації. 

При експлуатаційному режимі вплив на атмосферу, воду, ґрунти, шум, відходи – локальний. 

щодо технічної альтернативи 2 

Для технічної альтернативи 2, екологічні та інші обмеження планованої діяльності  співпадають з технічною альтернативою 1. 

щодо територіальної альтернатив 1 

Дотримання режиму господарської діяльності в межах санітарно-захисної зони,  виключення перевищення допустимих рівнів шуму та вібрації на межі найближчої  житлової забудови. 

щодо територіальної альтернатив 2 

Не розглядається. 

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за  альтернативами:  

щодо технічної альтернативи 1 

Еколого-інженерна підготовка і захист території забезпечуються  існуючою інфраструктурою. Територія включає виробничий майданчик та під’їзну дорогу. Виробничий майданчик знаходиться в межах промислової зони на існуючій та  вже спланованій території з твердим водонепроникним покриттям. Зняття рослинного  шару ґрунту не передбачається. 

щодо технічної альтернативи 2 

Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.

щодо територіальної альтернативи 1 

Територіальна альтернатива не розглядається. 

щодо територіальної альтернативи 2: 

Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:  

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля  розглядатимуться для наступних компонентів: 

– клімат та мікроклімат – опосереднений вплив; 

– повітряне середовище – присутній вплив (викиди забруднюючих речовин в  атмосферне повітря та шум від технологічного обладнання); 

– водне середовище – вплив локальний в результаті утворення виробничо-дощових  та господарсько-побутових стоків. Планованою діяльністю не передбачається скидання стоків у поверхневі водойми та їх потрапляння на ґрунти та в ґрунтові  води; 

– геологічне середовище та ґрунти – опосередкований вплив; 

– земельні ресурси – опосереднений вплив; 

– культурна спадщина – вплив на культурну спадщину відсутній; 

– природно-заповідний фонд – території ПЗФ у межах планованої діяльності відсутні. Територія планованої діяльності не відноситься до земель природних заповідників,  національних парків або інших об’єктів Заповідного Фонду України. – техногенне середовище – вплив помірний за умов дотримання проектних рішень. 

 щодо технічної альтернативи 2  

Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності. 

щодо територіальної альтернативи 1 

Територіальна альтернатива не розглядається. 

щодо територіальної альтернативи

Територіальна альтернатива не розглядається. 

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів  діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають  оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону  України «Про оцінку впливу на довкілля»)  

Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII,  стаття 3, провадження планової діяльності відноситься до першої категорії видів планової  діяльності – частина 2, п. 8 – операції у сфері поводження з небезпечними відходами  (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і  захоронення); п.14 розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов  провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про  провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження,  реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання  діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 частини третьої ст. 3 Закону України  «Про оцінку впливу на довкілля», крім тих, які не справляють значного впливу на  довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. 

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на  довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на  довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного  транскордонного впливу (зачеплених держав)  

Підстави для здійснення транскордонного впливу відсутні. 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає  включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля 

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає  включенню до звіту з ОВД виконується у відповідності до ст.6 Закону України «Про  оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII.  

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній  громадськості 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на  довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про  оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає: 

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; 

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої  додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої  від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури  оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; 

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на  довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження  планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки  впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує  недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її  провадження. 

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу  на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості  для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня  деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а  також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання  звіту з оцінки впливу на довкілля. 

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом  щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які  зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а  також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського  обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про  початок громадського обговорення. 

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом  Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої  респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного  його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не  проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що  зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу  на довкілля. 

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації,  що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля 

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному  веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому  органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до  планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає  включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.  

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про  оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на  довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить  процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть  розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту  господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають  зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх  персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу  на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано  відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського  обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню  до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з  оцінки впливу на довкілля.  

  1. Рішення про провадження планованої діяльності  

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої  діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля») що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України . (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності,  обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту  з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до  

Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, 03035 м. Київ, вул.  Митрополита Василя Липківського, 35, Департамент екологічної оцінки та контролю,  тел./факс. (044) 206-31-40, 206-31-50 e-mail: OVD@mepr.gov.ua, контактна особа:  заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля  Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів – Грицак Олена  Анатоліївна. 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та  контактна особа)